یک مبنایی ما داریم میگه اگر نمیتونی خوب بفروشی احتمالا مشکل بازاریابی داری، اگر نمیتونی خوب بازاریابی کنی، احتمالا مشکل محصول داری. یعنی اگر مشکل فروش داری، ممکنه بتونی چندتا کپسول بزنی مشکلت حل بشه ولی ریشه ای حل نمیشه، ریشه اش تو بازاریابیه که حالا بازاریابی میره تو زمینه برند و بسته بندی و بازارسازی و … . 

برای اینکه فروش درست بشه باید یه لایه قبل ترش رو درست کنی. برای اینکه بازاریابی رو درست کنی، باید محصول رو درست کنی. یکی از اصلی ترین مشکلات ما در فروش این است که محصول قابل دفاعی نداریم، مثلا یه چیزی که در دنیا میگن اینه که شما اگر محصول خوبی داشته باشی میتونی zero budget marketing بری جلو، یعنی هزینه بازاریابیت صفر باشه.