• محصول آمریکا
  • ساخته شده در سال 2016
  • دارای ژانر درام
  • به کارگردانی جان لی هنکاک

اغلب مردم فکر می کنند ایده کسب و کار مهم ترین بخش راه اندازی کسب و کار است. به همین دلیل است که همه نگرانند ایده کسب و کارشان پنهان بماند و کسی متوجه آن نشود تا زمانی که به ثمر بنشیند. غافل از اینکه دلیل شکل گیری کسب و کار ایده بیزینسی نیست بلکه استمرار و تلاش های کارآفرین و اعتقاد او به ایده کسب و کار است که بیزینس را می سازد. اگر کسی تمام توانش را برای راه اندازی کسب و کار وسط نگذارد، کسب و کاری ساخته نمی شود ولو اینکه آن کسب و کار حول بهترین و خلاقانه ترین ایده ها باشد. نکته صحبتم این است که ایده مهم است اما مهم تر از آن فردی است که مغز اقتصادی اش ایده را به کسب و کاری پرسود تبدیل می کند. در فیلم کارآفرینی بنیان گذار The Founder شاهد درستی این مطلب خواهیم بود.

داستان فیلم بنیان گذار

در فیلم بنیان گذار داستان دو برداری که مک دونالد را می سازند نمی بینیم! در این فیلم با یک مغز اقتصادی مواجه می شویم که ایده مک دونالد دو برادر را به کسب و کاری جهانی تبدیل می کند. او مک دونالد را از یک فروشگاه فروش همبرگر در شهر که به سرعت غذا تحویل می دهد، به یک شرکت بین المللی مبدل می کند و به ثروتی هنگفت دست می یابد.

پس عامل ساخته شدن یک کسب و کار بنیان گذاری است که پای خوب بودن یک ایده می ایستد و سعی می کند آن را به کسب و کاری پر سود مبدل کند، او فراز و نشیب های مسیر را می پذیرد، او با تمام توانش در مسیر ساختن کسب و کار می ایستد، او ریسک می کند و تغییری را به وجود می آورد که قبل از آن هرگز وجود نداشته است. در فیلم کارآفرینی بنیان گذار علاوه بر آشنایی با فراز و فرودهای کارآفرینی، با ثبات قدم یک کارآفرین برای راه اندازی کسب و کار آشنا می شویم.

فیلم کارآفرینی بنیان گذار

معرفی فیلم کارآفرینی بنیان گذار

بنیان گذار فیلمی آمریکایی محصول ۲۰۱۶ در ژانر درام است که جان لی هنکاک آن را کارگردانی کرده و رابرت سیگل فیلمنامه آن را نوشته است. این فیلم داستان ری کراک و ماجرای به دست آوردن فست فود زنجیره ای مک دونالد را به تصویر می کشد. در این فیلم مایکل کیتون نقش کراک و لورا درن نقش همسرش اثل فلمینگ را بازی می کنند. 

آنچه باید درباره فیلم کارآفرینی بنیان گذار بدانید

امتیاز فیلم

فیلم کارآفرینی بنیان گذار در فیلیمو از منظر مخاطب دارای امتیاز 96 از 100 است و در جهان نیز نمره IMDB این فیلم 7.2 از 10 می باشد.

بنیان گذار

نظرات مخاطبان

  • فیلم کارآفرینی بنیان گذار یک داستان جذاب و ناامید کننده درباره یک مرد (و یک رستوران زنجیره ای) است که شما همزمان به آن احترام می گذارید و از آن متنفرید. مایکل کیتون به ری کروک تبدیل می شود و این فیلم باعث می شود شما متوجه شوید که مفهوم مک دونالد واقعا چقدر انقلابی بود.
  • بنیان گذار یک فیلم درام بیوگرافی با بازی مایکل کیتون است که بر اساس زندگی تاجر آمریکایی و بنیانگذار شرکت مک دونالد ری کروک ساخته شده است. چه شما برند مک دونالد را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، این فیلم دیدگاه قانع کننده ای را در مورد نحوه جذب جهانی مک دونالد ارائه می دهد.
  • این فیلم کاملا فوق العاده است و کار فوق العاده ای در طرح داستان مک دونالد انجام می دهد.
برچسب ها: