این قسمت از وبسایت به عنوان نوشته ها بارگذاری می شود. ولی در این اولین نوشته قصد داشتم دیسکلیمری داشته باشم در مورد نقش شخص من در این نوشته ها. بعضی از این نوشته ها به قلم من خواهند بود، بعضی از آنها مطالب ذهن من خواهند بود که به قلم سایر همکاران و اطرافیانم نوشته می شوند و بخش اعظم دیگری نیز گردآوری ای از مطالب جسته و گریخته در مطالعات من خواهند بود.

تمام این نوشته ها به قلم من نخواهند بود، ولی تمام آنها تاییدیه من به عنوان یک مطلبی که لا اقل در بازه ای از فعالیت حرفه ای خودم به آنها اعتقاد داشته ام را خواهند داشت. به قول معروف:

نوشتن فکر کردن است. نوشتار واضح نیازمند ذهن شفاف است. برای همین خوب نوشتن سخت است.

دیوید مک کلاف

همواره دوست داشته ام فرصت آن را داشته باشم که پایگاهی برای ثبت یادگرفته هایم و مطالبی که ذهنم را درگیر کرده بودند داشته باشم. متاسفانه یا خوشبختانه سرعت اتفاقات در زندگی من همواره به قدری بالا بوده است که وقت کافی برای این کار را نداشته ام. امیدوارم وجود این وبسایت باعث شود بخش مهمی از این مطالب جمع آوری شوند و حتی اگر برای شما خواننده عزیز هم فایده ای نداشته باشد، در آینده خودم بتوانم با مطالعه آنها روند تغییرات فکری خودم را بررسی کنم.

یادگیری تمام شدنی نیست

در انتها جا داره از همکاران عزیزم در شتاب دهنده هاردتک تشکر کنم. قسمتی از این نوشته ها به قلم این دوستان نوشته شده که با توجه به گذشتن مدتی از این اتفاق دیگه برام قابل ردیابی نیست که کدوم نوشته رو کدوم دوست عزیز نوشته بود و اگه جایی احساس کردن کردیتشون داده نشده حتما با من در ارتباط باشن که اسمشون وارد نوشته بشه.

برچسب ها: